tiistai 27. lokakuuta 2015

3,5 miljoonaa tulossa, Jumalan nimeen

Miljoonat jaossa Jumalan nimeen.

Hyväuskoisia jymäytetään taas.
Nyt vedotaan sairauteen, kuolemaan ja itseensä Jumalaan kun halutaan lahjoittaa pois miljoonia hyväuskoisille. Varsinkin Norsunluurannikolta näitä saapuu.
Jossain vaiheessa kirjeenvaihtoa aletaan kysellä sinun yhteystietojasi ja pankkitilitietojasi ja sitten se hauska vasta alkaa.
Tämä on tyypillinen tietokalasteluyritys. Sinänsä hauskaa luettavaa nämä koneen kääntämät.
Älä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät rahasta!

Amen

----------------------------------------------------------------

Rakas Herrassa,

Tervehdyksiä mahtava Herramme Jeesuksen Kristuksen, tiedän, että Jumala antaa sinulle halu ja kiinnostus sulattaa tätä nöyrä kerronta mutta se voi olla niin outoa voit uskoa tarinani, mutta tiedän vuoksi ja viisaus Kaikkivaltiaan Tehokas Jumala, joka loi taivaan ja maan nöyrästi ymmärtää ja hyväksyä ehdotukseni edetä, vaikka ei ole tiedossa tai nähneet toisiaan ennen, mutta tiedän, että etäisyys ei ole este tämän jumalallisen tehtävän.

Ehkä tiedä lähettäjän sähköpostin. Olen sähköpostiosoitteesi löytää tiedostoja verkossa luota ihmisiin. Aloitan esittelemällä itseni. Olen Catherine Lobarie. Olen naimisissa insinööri iltapäivällä. Robert Lobarie Kun minun edesmenneen miehensä oli elossa hän talletettu summa $ 3,5 miljoonaa euroa (kolme miljoonaa quinhe NTO tuhatta dollaria USA), jotka poistettiin niiden ominaisuudet s purettu ja investointeja markkinoilla pääomaa pankin. Tällä hetkellä tämä raha on edelleen pankissa. Lääkärini sanoi, että minun on muutaman kuukauden elää vuoksi syöpä ongelmia Kärsin.

Päätin mennä tämän rahaston sinua ja haluavat sinun käyttää tätä lahjaa vaivaa miesvainajani rahoittaa oleskelun lesken, orvoille, köyhät, sorrettujen, vammaiset, lapset, naiset ja Barren- ihmiset todella osoittautua taloudellisesti tai fyysisesti vahingoittanut.

Heti kun olen saanut vastauksen annan sinulle yhteystiedot pankin Norsunluurannikon. Aion myös lähettää sinulle tahtoni, ja antaa talletustodistus ja vannoi sinä valtuuttaa alkuperäinen edunsaaja tämän rahaston.

Minun onni on, että olen elänyt elämän arvoinen emulointi. Ota uudelleen semp rukouksessa koko ikänsä. Ota vakuuttaa minulle, että te toimii opin täällä.

Jumala siunatkoon meitä kaikkia,
Catherine Lobarie.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaarallinen WEB