sunnuntai 12. elokuuta 2018

Hakkeri tarjoaa palveluksiaan

Sain emailini kautta saksalaiselta hakkerilta yhteistyötarjouksen.
Hakkereita saatetaan tarvita testaamaan kriittisten ohjelmistojen ja palvelinten virus ja hyökkäystorjuntaa mutta silloin henkilö on syytä tuntea ja tehdä taustaselvitys etukäteen.
En suosittele kenellekään tällaisen e-mailin kautta itseään tyrkyttävän sankarin palveluksia. Moraali vaikuttaa olevan olematon ja saattaa viedä jopa työnantajansa mahdollisen kiristyksen kohteeksi jossain vaiheessa.

Alla kirje kriittiset tiedot poistettuna:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nimeni on Xxxxxxxx Olen systeeminsä insinööri Xxxxxxx Institute of Technology -ohjelmistosta. Minulla on yli 5 vuotta kokemus hakkeroida kaikentyyppisiä tilejä, minulla on kaikki tietämys ja valmistautumista tämän palvelun tarjoamiseen. Olen vakava henkilö ja minä täysin taata työni, käytän tehokasta järjestelmää ja prosessia, joka antaa sinulle tyydytyksiä. Työskentelen tilin HACKING-palvelun kanssa HOTMAIL, FACEBOOK, GMAIL, YAHOO, INSTAGRAM, MUUTOS YLIOPISTON HUOMAUTUKSET. WHATSAPP: ssä hallitsen tehokkaan, nopean ja huomaamattoman tapaa varastaa salasanan henkilöstä, jonka eniten tarvitsee tietää ja tutkia, voit olla varma, että emme jättä jälkeäkään työpaikallamme. Työmme ovat nopeita, luotettavia, selkeitä, turvallisia, Turvattu ja aito. Lisätietoja saat osoitteesta xxxxxx.xxxxxx@gmail.com Jos et ole varma työstäni, älä maksa maksua! kohteessa Valetilaus jossa on liitepommi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaarallinen WEB