sunnuntai 5. syyskuuta 2021

Roland syöttää perintöpajunköyttä

Nimellä Roland, saapui ilmaisista "gmail"-osoitteista erittäin kehnolla suomenkielellä rakennettu houkuttelukirje olemattomasta perinnöstä. ÄLÄ VASTAA. 

--------------------------------KIRJE----------------------------------

Rakas ystävä,

Hyvää huomenta rakas ystävä, koska olet ollut pisin. Olen iloinen siitä
menestykseni perinnöllisten varojen saamisessa
siirto yhteistyössä uuden kumppanin kanssa. Olen nyt mukana
Intian ulkomaiset investointihankkeet omalla osallistumisella
Kokonaismäärä.
Tarkoitan, vaikka en ole unohtanut aiempia ponnistelujasi ja yrityksiäsi auttaa
siirtää nämä perinnölliset varat, vaikka epäonnistuisimme
jotenkin. Ota nyt yhteyttä sihteeriini Lomé Togossa,
Länsi -Afrikka, hänen nimensä on rouva Nelson Stella
Sähköpostiosoite
(nelsonstella74XXX@gmail.com) (linkki rikottu XXX)
pyydä häntä lähettämään sinulle yhteensä (500 000,00 dollaria) viisisataa
Säästin sinulle tuhat dollaria
korvausta kaikista aiemmista ponnisteluistani ja yrityksistäni auttaa minua
käydä kauppaa. Arvostin todella ponnistelujasi tuolloin. Joten tunne se
Vapaa ja ota yhteyttä sihteeriini Nelson Stellaan ja kerro hänelle minne
lähettääksesi ATM -kortin kokonaan
(500 000,00 dollaria).
Kerro minulle, kun saat sen, jotta voimme jakaa ilon.
kaiken kärsimyksen jälkeen. Olen hyvin kiireinen juuri nyt
täällä investointihankkeisiin, joita minulla on uuden kanssa
pari, muista lopulta, että lähetit minulle ohjeet
vuokraa pankkiautomaatteja sinulle
niin olkaa hyvä
ota rohkeasti yhteyttä rouva Nelson Stellaan
lähetä summa viipymättä.

Terveiset,
Roland

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaarallinen WEB