Kun asiakas sanoo irti Elisa-viihdepaketin "toimimattomana", hän saa sen tilalle 10M laajakaistasopimuksen automaattisesti.
Miten tämä voi olla tilaamatta mahdollista?
Uuden sopimuksen asiakas joutuu erkseen sanomaan irti tämän jälkeen.
Pöyristyttävää liiketoimintaa.
Varsinkaan ikäihmiset eivät näitä asioita ymmärrä ja heitä voidaan tällä tavoin jekuttaa maksamaan, mahdollisesti täysin tarpeettomasta yhteydestä, laittesta ja sopimuksesta. Eikö yksi irtisanominen riitä viihdepaketista eroonpääsemiseksi?
Tässäkin tapauksessa asiakas oli maininnut, viihdepakettia irtisanoessaan, että hänellä on taloyhtiön verkkoyhteys, eikä muita verkkoyhteyksiä tarvita. Ilmeiseti yhteyttä oli jo silloin hänelle yritetty kaupata.
-----------------------------
ELISAN VASTAUS:
Elisa Hei
Hannu! Ikävä kuulla, että liittymän irtisanomiseen on liittynyt
väärinkäsityksiä. Ehkä asiakaspalvelija on luullut, että taloyhtiöön
tuleva 10M-laajakaista on meiltä ja säilyttänyt yhteyden sen vuoksi
sillä nopeudella? Tilannetta tarkemmin tuntematta,
en valitettavasti osaa ottaa siihen sen tarkemmin kantaa. Ovatko
liittymäasiat nyt kuitenkin kunnossa, vai voisinko vielä jotenkin olla
avuksi niiden suhteen?
-----------------------------
VASTASIN TÄHÄN:
Hannu Kuukkanen Miten
taloyhtiön sopimus (siis koko talon) laajakaistasopimus voi vaikuttaa
siihen, että asiakkaalle yritetään myydä extra sopimus. Siis
modeemeineen toiminnassa olevan taloyhtiön laajakaistan lisäksi? EN
ymmärrä. Voitko mitenkään järjellisesti selittää.
------------------------------
Odottelen selitystä. Saattaa olla mielenkiintoista luettavaa.
Saattaa olla, että provikamyyjä on anoa selitys.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vaarallinen WEB