maanantai 10. lokakuuta 2022

Alice perintöjen ihmemaasta

Versio perintöansoista.
Tässäkin tapauksessa kerätään henkilötietosi ja pankkitietosi.
Seuraavaksi alkaa saldosi pyöriä miinukselle. Perinnöstä ei kuulu hiiskaustakaan, ellei sitten saavu merkillisiä "rahansiirtomaksuja" ja "asianajajalaskuja".

------------------------------------KIRJE---------------------------------

HYVÄÄ HUOMENTA,
From     Alice MartinAdd contact
Reply-To     alice.martin3344@gmail.comAdd contact
Date     Today 07:21


HYVÄÄ HUOMENTA,
Nimeni on Alice Martin.
Olen 22-vuotias tyttö orpo. Vanhempani ovat kuolleet, mutta minulla on
täällä pankissa noin (10 500 000,00 Yhdysvaltain dollaria) kymmenen
miljoonaa viisisataatuhatta Yhdysvaltain dollaria, jotka olen perinyt
edesmenneeltä rakkaalta isältäni Joseph Martinilta.

Haluan sijoittaa rahaston maahanne suostumuksellasi, yhteistyölläsi,
avullasi, neuvollasi ja avullasi.
Toiseksi, jos olet täysin suostunut työskentelemään kanssani tässä
tarkoituksessa, osoita ystävällisesti kiinnostuksesi vastaamalla minulle,
jotta toimitan sinulle tarvittavat tiedot ja yksityiskohtaiset tiedot
siitä, miten voit jatkaa. Olen valmis tarjoamaan sinulle 20 %
kokonaissummasta, kun rahat siirretään lopullisesti pankkitilillesi.
Odotetaan kiireellistä vastaustasi.

Ystävällisin terveisin sinulle ja koko perheellesi.
Tarvitsen opastustasi.
Kiitos,
Alice Martin.

----------------------------------------------------------------------------------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaarallinen WEB