maanantai 26. elokuuta 2019

Perintöhuijjauksia jälleen liikkeellä

Taas saapui kaksi kuollutta jakamaan omaisuuttaan miljoonatolkulla.

Ei kannata vastata, joudut vain ikävään liemeen jossa sinulta nyhdetään erilaisiin tarkoituksiin runsaasti korvauksia, tai näin saatuja henkilö- ja pankkitietojasi käytetään verkko-ostoksiin yms. huijjaukseen. Perintörahoja et tule koskaan näkemään.
Tämän ensimmäisen kirjeen lähettäjä ei edes tiedä nimeäsi.

--------------täysin tuntematon sukulainen-----------------
Huomio,

minä olen Herra.Freddie Blay Islannista, sivuliikkeen päällikkö UTB
Pankki.meillä on kuollut myöhäinen asiakas, jolla on sama sukunimi ja
kaikki hänen paperiasiakirjansa sukulaisena.hän jätti avaavan valtavan
summan pankin kanssa $4.500.000.00 ,joita ei ole haettu.annan sinulle
täydelliset tiedot heti, kun i
vahvista positiivinen vastaus.
Herra.Freedie Blay.


--------------ja sairauksilla ja kristillisyydellä lyödään olan takaa-----------------

Hyvä ystävä

Olen Gunnarsson Patricia ja Irlannin kansalainen, naimisissa Late Engr 
George Gunnarssonin kanssa, joka työskenteli monikansallisessa öljy- ja 
kaasututkimusyhtiössä Tullow Oil plc Lontoossa noin 19 vuotta ennen kuin 
hän kuoli 25. elokuuta 2013.

Minä ja myöhäinen mieheni olivat naimisissa lähes 24 vuotta ilman lasta. 
Mieheni kuoli lyhyen neljän päivän sairauden jälkeen. Kun kuollut 
mieheni oli elossa, talletimme itse asiassa 3 200 000 dollarin summan 
offshore-tilillään Cahoot Bankilla Lontoossa, Yhdistyneessä 
kuningaskunnassa, ja tämä rahasto on edelleen myöhäisen mieheni 
pankkitilillä Cahoot-pankin kanssa.

Jo ennen mieheni kuolemaa,

Minulla on keuhkosyöpätauti

Äskettäin lääkärini kertoi minulle, että en eläisi yli 2 kuukautta 
keuhkosyöpäongelmani takia, ja mikä häiritsee minua eniten, on 
äskettäinen aivohalvaukseni.

Nyt kun en aio elää enää seuraavien kahden kuukauden jälkeen, kuten 
lääkäri on ilmoittanut, olen päättänyt käyttää tätä rahastoa Jumalan 
työn tekemiseen auttamalla

äitittömät lapset, tukevat kristillisiä kirkkoja ja auttavat leskiä.

Otin sinuun yhteyttä, koska haluan kirkon tai henkilön, joka voi käyttää 
tätä rahaa Jumalan työhön ja varmistaa, että Jumalan talo säilyy. Tein 
tämän päätöksen, koska minulla ei ole lasta kirjoittaa pankille 
vaatiakseen tätä rahaa. En voi enää luottaa perheeseeni ja 
lähisukulaisiin, koska he eivät voi koskaan käyttää tätä rahaa tekemään 
Jumalan työtä, mutta he käyttävät sitä henkilökohtaisten ja itsekkäiden 
etujensa vuoksi, enkä halua tämän tapahtuvan.

Koska en ole varma eloonjäämisestä tässä sairaudessa, kuten lääkäri on 
sanonut, pyydän teitä vilpittömästi auttamaan minua saavuttamaan tämän 
humanitaarisen työn Kaikkivaltiaan Jumalalle. Haluan, että myöhäinen 
mieheni pankki siirtää tämän $ 3200000 henkilökohtaiselle 
pankkitilillesi ja kun saat rahat, sinun on käytettävä 60% rahastosta 
Jumalan työn tekemiseen auttamalla Äitiettömät lapset, 2. tukevat 
kristillisiä kirkkoja 3. auttavat leskiä.

Ja sitten käytä loput 40% rahastosta sinulle ja perheellesi.

Jos olet kiinnostunut saamaan tämän rahan kuolleen mieheni pankista ja 
auttamaan minua tekemään tämän humanitaarisen työn Kaikkivaltiaan 
Jumalalle, haluaisin, että annatte minulle tiedon, jotta voin antaa 
sinulle kaikki tiedot pankista ja siitä, miten rahat tulevat siirretään 
pankkitilillesi edellä mainittuun tarkoitukseen.

Jos tarvitset lisätietoja, haluaisin, että otat minuun yhteyttä 
yksityisen sähköpostiosoitteeni kautta: patriciairelandg@gmail.com

Rouva Patricia Gunnarsson

-----------------------------------------------------------------

Tämä "prosenttijako" on tuttua myös muista perintöhuijjauskirjeistä. 
Huijjari ei vaivaudu edes muuttamaan osuuksia.

1 kommentti:

  1. Tämä Patricia on vieläkin hengissä ja voi paksusti lähettämällä huijausviestejä.

    VastaaPoista

Vaarallinen WEB